مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-04فرهنگي

اعطا گواهینامه درجه یک هنری به «فرشاد سیفی» هنرمند لرستانی


با تصویب شورای ارزشیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور، «فرشاد سیفی» از هنرمندان مطرح موسیقی لرستان موفق به دریافت گواهینامه درجه یک هنری همطراز با مدرک دکترا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بنا بر اعلام روابط عمومی حوزه هنری لرستان؛ با تایید استادان موسیقی که در کمیته تخصصی به تایید و تصویب استادان و متخصصان شورا رسید، فرشاد سیفی حائز دریافت نشان درجه یک در حوزه تخصصی نوازندگی کمانچه شد.

    فرشاد سیفی که سالهاست در عرصه نوازندگی و تدریس کمانچه مشغول فعالیت است، هم اکنون در سمت معاونت فرهنگی و هنری حوزه هنری لرستان مشغول فعالیت است.

  لازم به ذکر است؛ گواهینامه درجه یک هنری، از معیارهای شاخص ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به عنوان معادل مدرک دکترای هنر شناخته می شود.

اعطای این گواهینامه،به هنرمندان شاخص، به دلیل حُسن شهرت و فعالیت مستمر و درخشان از جمله سیاستهای دولت در ارزشیابی هنرمندان به شمار می رود.

مطابق مصوبات دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعطاء درجه یک هنری به هنرمندان و نویسندگان، همطراز با مدرک دکترا در دانشگاه های رسمی کشور است و دریافت کنندگان درجه یک هنری، از همه امتیازات مربوط به قانون مدیریت خدمات کشوری برخوردار خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطا گواهینامه درجه یک هنری به «فرشاد سیفی» هنرمند لرستانی

اعطا گواهینامه درجه یک هنری به «فرشاد سیفی» هنرمند لرستانی