مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-04سياسي

ماه مبارک رمضان، فرصتی برای تمرین ترک گناه


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای کسب معنویت و تمرین ترک گناه در طول سال است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، آیین افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به صورت ارتباط تصویری با نواحی مقاومت بسیج در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در این مراسم، با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: در تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن یعنی ماه مبارک رمضان باید از درگاه خداوند متعال بخواهیم که توفیقمان دهد با توان مضاعف کار و تلاش نموده و به وظایف خود عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در ادامه با اشاره به اهمیت سحرهای ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بهترین فضایل در ماه مبارک رمضان و سحرهای این ماه قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای کسب معنویت و تمرین ترک گناه در طول سال است.

وی، انس با قرآن و اخلاص در ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد و گفت: از همین روزهای اول ماه مبارک رمضان باید خود را برای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه مبارک رمضان، فرصتی برای تمرین ترک گناه

ماه مبارک رمضان، فرصتی برای تمرین ترک گناه