مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-04اقتصادي

استاندار هرمزگان: در تخصیص اعتبارات بدنبال عوام فریبی نیستیم


در تخصیص اعتبار و تسهیلات به دنبال تجارت سیاسی و عوام فریبی نیستیم بلکه دغدغه اصلی تامین زیرساخت های اصلی توسعه و انجام پروژه های شاخص برای افزایش میزان اشتغال و رشد استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در جلسه کارگروه ویژه طرح های توسعه ای استان اظهار داشت: نزدیک به 3600 پروژه فعال و نیمه تمام در استان هرمزگان وجود دارد که عملا با پایان یافتن آنها هیچ گرهی از استان باز نخواهند شد و مولد رشد هرمزگان نیستند.

وی افزود: اعتقاد دارم رشد، شغل، صادرات استان هرمزگان در توسعه کشاورزی، صنعت، شیلات و آبخیزداری و تامین زیرساخت های لازم در حوزه برق و آب است اگر این موارد در نظر گرفته شود می توان به پیشرفت و رشد اقتصادی استان امیدوار بود.

استاندار هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی مولد رشد استان باید در جهت توسعه و رشد همه جانبه این استان پروژه های مرتبط تعریف و به استانداری اعلام کنند تا در شورای برنامه ریزی استان جایگزین پروژه های غیر مفید کنیم.

استاندار هرمزگان: نزدیک به 3600 پروژه فعال و نیمه تمام در استان هرمزگان وجود دارد که عملا با پایان یافتن آنها هیچ گرهی از استان باز نخواهند شد و مولد رشد هرمزگان نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: در تخصیص اعتبارات بدنبال عوام فریبی نیستیم

استاندار هرمزگان: در تخصیص اعتبارات بدنبال عوام فریبی نیستیم