مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-04ورزشي

یک مربی خاص در قبال اعتراضات مکررش با لبخند دواران مواجه می شود!


سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: در لیگ برتر فوتسال بانوان می بینیم یک مربی خاص در تمام مسابقات چه در کنار زمین و چه در مصاحبه های بعد از مسابقه اعتراض مکرر داشته ولی با لبخند داور مواجه می شود.

- یک مربی خاص در قبال اعتراضات مکررش با لبخند دواران مواجه می شود! ایسنا/خوزستان سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: در لیگ برتر فوتسال بانوان می بینیم یک مربی خاص در تمام مسابقات چه در کنار زمین و چه در مصاحبه های بعد از مسابقه اعتراض مکرر داشته ولی با لبخند داور مواجه می شود.

منیژه زیبا در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که بازی رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برگزار نشد، به این معنا است که تیم حفاری عنوان سوم مشترک را به دست آورده است؟ اظهارکرد: در این زمینه چیزی که ما از گفته ها استنباط کردیم، در این فصل مشترکا با تیم مس رفسنجان مقام سوم را به دست آوردیم.

وی در ادامه نیز گفت: با توجه به بودجه تیم و طبق قولی که به باشگاه داده بودیم که در جمع 8 تیم راه یافته به سوپر لیگ خواهیم بود، رده ما در جدول در مقایسه با هزینه و سطح بازیکنان مان بسیار خوب است و امیدواریم که باشگاه در فصل بعد با تخصیص بودجه ای مناسب و حفظ کادر مربیگری تیم و با به کار گرفتن مجموعه ای از بازیکنان دو تیم ملی بزرگسالان و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مربی خاص در قبال اعتراضات مکررش با لبخند دواران مواجه می شود!

یک مربی خاص در قبال اعتراضات مکررش با لبخند دواران مواجه می شود!