مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-04اجتماعي

«محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه» شعار سال محیط زیست


دانش بنیان شدن یعنی رسوخ علم، اندیشه و دانش در سیستم و هرگاه این اتفاق بیفتد، محیط زیست کمتر تخریب شده و شرایط محیط زیستی کشور ارتقا می یابد.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دانش بنیان شدن یعنی رسوخ علم، اندیشه و دانش در سیستم و هرگاه این اتفاق بیفتد، محیط زیست کمتر تخریب شده و شرایط محیط زیستی کشور ارتقا می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال 1401 را به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری کردند و این نامگذاری نه به مثابه یک شعار بلکه فرمانی از سوی فرمانده است و بر همه ما تکلیف است که با تبعیت از فرماندهی، برای تحقق این فرمان بکوشیم.

وی با اشاره به شعار محیط زیستی سال، گفت: ما در سازمان حفاظت محیط زیست و هم سو با شعار سال حضرت آقا، یک شعار محیط زیستی برای امسال پیشنهاد کردیم که عبارت است از: محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه .

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه رییس جمهور مقرر کرده اند که اعضای هیأت دولت هرماه و حداکثر 2 ماه می بایست گزارشی از اقدامات انجام شده برای تحقق شعار سال ارائه کنند، خاطرنشان کرد: ما از گذشته برای بحث فناوری و دانش بنیان در سازمان حفاظت محیط زیست برنامه داشتیم که پس از نامگذاری امسال، این بحث شتاب بیشتری خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه» شعار سال محیط زیست

«محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه» شعار سال محیط زیست