مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-04دانش

مدلسازی مغز در مراحل مختلف خواب توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمود علیپور دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح مدلسازی تعاملی حالت گذرای بین مراحل مختلف خواب با استفاده از سیگنال EEG گفت: - محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به ارائه مدلی از حالت گذرای مغز در مراحل مختلف خواب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمود علیپور دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح مدلسازی تعاملی حالت گذرای بین مراحل مختلف خواب با استفاده از سیگنال EEG گفت: عدم وجود یک مدل تکاملی به صورت جعبه سیاه از رفتار تعاملی شبکه های نورونی مغز، حین خواب از دلایل مهمی بود که منجر به انجام این پروژه شد.

وی افزود: این پروژه، اولین و تنها مدل تکاملی از رفتار متعامل شبکه های نورونی مغز در مراحل مختلف خواب است که با استفاده از یک تک کانال EEG به انجام رسیده است.

دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: تاکنون مدل های تعاملی از رفتار مغز صرفاً به مدلسازی رفتار مغز در چرخه های سیرکیدین و اولترادین (چرخه های خواب و بیداری و چرخه های خواب رویا و غیر رویا) پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلسازی مغز در مراحل مختلف خواب توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدلسازی مغز در مراحل مختلف خواب توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر