مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-04سياسي

بی توجهی به آموزش مهارتی مهمترین چالش صنعت ساختمان است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای استان گفت: صنعت ساختمان دچار چالش هایی شده است که بی توجه به آموزش های مهارتی مهم ترین آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجتبی فرهمند صبح امروز در آیین امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه ای استان با بیان این که یکی از رسالت های این سازمان تقویت بنیه آموزشی مهندسین در دو حوزه تئوری و مهارتی است، اظهار کرد: متاسفانه بخش زیادی از آموزش های فعلی به مباحث تئوریک گرایش پیدا کرده است در صورتی که موضوع کار مهندسی نیاز به آموزش های کارگاهی و مهارتی نیز دارد.

وی با اشاره به این که آموزش ها و دوره های مهارتی آزاد برای مهندسین عضو سازمان همواره دارای جذابیت بوده است، افزود: این دوره ها می تواند به فهم مشترک مهندسین و استادکاران اجرایی در پروژه های ساختمانی کمک بسزایی داشته باشد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به  حجم بالای تراکنش مالی در صنعت ساختمان تاکید کرد: نظارت بهینه و داشتن مهارت های خاص کارگاهی کمک می کند تا در بخش های مهمی چون انتخاب مصالح، نوع مصرف، انتخاب استادکاران و .

اقدامات بهتری انجام و در نهایت صرفه و صلاح پروژه نیز دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به آموزش مهارتی مهمترین چالش صنعت ساختمان است

بی توجهی به آموزش مهارتی مهمترین چالش صنعت ساختمان است