مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-04سياسي

توسعه زیر ساخت های گردشگری و زیارتی فارس از ردیف بودجه های ملی


عضو شورای شهر شیراز از مجمع نمایندگان فارس خواست تا با رایزنی با وزیر گردشگری، کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی را از ردیف بودجه های ملی طلب کنند.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز از مجمع نمایندگان فارس خواست تا با رایزنی با وزیر گردشگری، کمک به زیر ساخت های گردشگری و زیارتی را از ردیف بودجه های ملی طلب کنند.

محمدرضا هاجری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: رجب، شعبان و رمضان ماه های پر برکتی هستند که فرصت تطهیر دلها را فراهم می کنند.

ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و شب های قدر، مقدرات یکساله بندگان خدا را رقم می زند و باید شهر شیراز در این ماه مبارک به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) سراسر معنویت باشد.

به نقل از شورای شیراز، هاجری عضو شورای شهر شیراز افزود: از کمک مومنانه در این ماه مبارک که رسم امام علی (ع) و کمک به نیازمندان است نباید غافل شویم و دستگیری از نیازمندان باید در اولویت بیشتری در این ماه قرار بگیرد.

هاجری با اشاره به شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ، گفت: مدیریت شهری باید برای تحقق این مهم، حمایت از شرکت های دانش بنیان و خرید از آنها را در اولویت قرار دهد.

او ادامه داد: چهار بوستان شهرداری شیراز در چهار نقطه شهر به شرکت های دانش بنیان باید اختصاص یابد و در حوزه پسماند، فضای سبز، شهر الکترونیک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیر ساخت های گردشگری و زیارتی فارس از ردیف بودجه های ملی

توسعه زیر ساخت های گردشگری و زیارتی فارس از ردیف بودجه های ملی