مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-04سياسي

تهیه افطاری برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح اطعام مهدوی


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش «اطعام مهدوی ـ افطاری ساده» همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمید محمدی امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش اطعام مهدوی ـ افطاری ساده همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف تأمین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده های نیازمند(تحت حمایت و غیر تحت حمایت) در طول ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این پویش غذای گرم، سبدهای معیشتی و افطاری ساده با کمک های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سپاه پاسداران تهیه و میان نیازمندان توزیع می شود.

وی از فعالیت 55 آشپرخانه در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می شود.

محمدی گفت: سال گذشته با مشارکت خیران و نیکوکاران 80 هزار وعده غذای گرم و 23 هزار سبد کالا با هزینه 5 میلیارد تومان تهیه شد و به دست نیازمندان استان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه افطاری برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح اطعام مهدوی

تهیه افطاری برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح اطعام مهدوی