مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-04سياسي

یک ماه به سال تحصیلی «اضافه» می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه آیا یک ماه به سال تحصیلی اضافه خواهد شد یا خیر؟ گفت: - به استناد قانون مجلس، پایان زمان آموزش برای دانش آموزان آخر اردیبهشت هر سال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه آیا یک ماه به سال تحصیلی اضافه خواهد شد یا خیر؟ گفت: به استناد قانون مجلس، پایان زمان آموزش برای دانش آموزان آخر اردیبهشت هر سال است، اما به منظور غنا بخشی و جبران آموزش پیشنهادشد تا در صورت تصویب، یک ماه به زمان آموزش اضافه شود که در مرحله اول در شورای عالی آموزش وپرورش مصوب شد و اگر ستاد ملی کرونا نیز مصوب کند، لازم الاجرا خواهد بود البته بخشنامه اخیر باز گشایی مدارس هیچ ارتباطی با این مصوبه ندارد.

محمد مهدی کاظمی در برنامه ای تلویزیونی باعنوان چالش های باز گشایی مدارس به سوالات ونگرانی های خانواده ها پاسخ داد و در این باره که خانواده ها نگرانند و بخش عمده ای از دانش آموزان در مدارس دولتی هستند چرا که شرایط تهویه کلاس ها مناسب نیست و.

لذا چه ضرورتی برای بازگشایی وجود داشت؟ گفت: موضوع سلامت دانش آموزان در اهمیت بحث است ودر اختیار ستاد کروناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه به سال تحصیلی «اضافه» می شود؟

یک ماه به سال تحصیلی «اضافه» می شود؟