مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-04دانش

داداش پور: دانشگاه ها با تمام ظرفیت به دنبال تحقق نام سال باشند


معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان گفت : سازمان امور دانشجویان کشور در تحقق برنامه های دانشجویی با تمام ظرفیت اقدام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان کشور در نخستین جلسه شورای معاونین در سال جدید ضمن تبریک سال جدید و تقارن ایام نوروز با بهار قرآن، از مدیران سازمان امور دانشجویان خواست با تمام ظرفیت در تحقق اهداف و برنامه های امور دانشجویی گام بردارند و با حضوری شدن دانشگاه ها پس از دو سال از آغاز ویروس کرونا، مانع از بروز هرگونه خلایی گردند.

داداش پور در ادامه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کردند و از معاونان و مدیران سازمان و همچنین معاونان دانشجویی دانشگاه ها خواست در تحقق این شعار در دانشگاه ها برنامه ریزی کرده و با استفاده از توان و ظرفیت دانشجویان و نخبگان دانشگاهی، در این مهم گام های بلندی بردارند و الگویی برای سایر دستگاه ها باشند.

وی در پایان با اشاره به برنامه های ارائه شده از سوی وزیر علوم در مجلس شورای اسلامی، از مدیران سازمان امور دانشجویان و معاونان دانشجویی دانشگاه ها در خواست کرد اهتمام جدی در عملیاتی کردن آن برنامه ها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داداش پور: دانشگاه ها با تمام ظرفیت به دنبال تحقق نام سال باشند

داداش پور: دانشگاه ها با تمام ظرفیت به دنبال تحقق نام سال باشند