مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-04سياسي

یک ماه به سال تحصیلی «اضافه» می شود؟


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه آیا یک ماه به سال تحصیلی اضافه خواهد شد یا خیر؟ گفت: به استناد قانون مجلس، پایان زمان آموزش برای دانش آموزان آخر اردیبهشت هر سال است اما به منظور غنا بخشی و جبران آموزش پیشنهادشد تا در صورت تصویب، -   یک ماه به زمان آموزش اضافه شود که در مرحله  اول  در شورای عالی آموزش وپرورش  مصوب  شد و اگر ستاد ملی کرونا نیز مصوب کند، لازم الاجرا خواهد بود البته بخشنامه  اخیر باز گشایی مدارس هیچ  ارتباطی با این مصوبه ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی کاظمی در برنامه ای تلویزیونی باعنوان چالشهای باز گشایی مدارس به سوالات ونگرانیهای خانواده ها پاسخ داد و در این باره که خانواده ها نگرانند و بخش عمده ای از دانش آموزان در مدارس دولتی هستند چرا که شرایط تهویه کلاسها مناسب نیست و.

لذا چه ضرورتی برای بازگشایی وجود داشت؟ گفت: موضوع سلامت دانش آموزان در اهمیت بحث است ودر اختیار ستاد کروناست.

وی برای حل این مشکل به سه اصل مهم بهداشت فردی یعنی استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و واکسن ، بهداشت محیط ـ گندزدایی- ایزوله کردن هرروز محیط آموزشی و تهویه کلاسها ـ اشاره کرد و افزود: دانش آموزان در بحث رعایت بهداشت فردی باید فرهنگ ساز باشند و به گفته کارشناسان درمانی بهترین راه ممکن جهت پیشگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه به سال تحصیلی «اضافه» می شود؟

یک ماه به سال تحصیلی «اضافه» می شود؟