مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-04اقتصادي

پرداخت 27 میلیارد تومان زکات توسط مردم خراسان شمالی


مردم خراسان شمالی در سال 1400 بیش از 27 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، دبیر شورای زکات خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه مردم نیکوکار استان طی سال گذشته بیش از 27 میلیارد تومان زکات پرداخت کردند اظهارکرد: زکات پرداختی مردم در سال گذشته نسبت به مدت مشابه آن در سال 99 بیش از 36 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به نحوه هزینه کرد کمک های پرداختی نیکوکاران در بخش زکات گفت: بخش ویژه ای از زکات مردم استان در امور نیازمندان شامل تهیه جهیزیه، تأمین هزینه های درمانی، ایجاد زمینه تحصیل، آزادی نیازمندان، تأمین مسکن و رفع نیازهای معیشتی محرومان هزینه شده است.

دبیر شورای زکات خراسان شمالی افزود: همچنین بخشی از زکات پرداختی مردم استان در راستای احداث و یا تکمیل پروژه های عمرانی شامل مسجد، خانه عالم و حسینیه و مسکن مددجویان هزینه شده است.

الهی راد در ادامه به اقدامات شاخص این نهاد در حوزه زکات اشاره کرد و ادامه داد: به منظور فرهنگ سازی در حوزه زکات، طی امسال 17 مرکز نیکوکاری تخصصی زکات راه اندازی شده است.

وی گفت: همچنین امسال به همت شورای زکات استان بیش از 7 هزار بسته معیشتی از محل زکات برای نیازمندان خریداری و اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 27 میلیارد تومان زکات توسط مردم خراسان شمالی

پرداخت 27 میلیارد تومان زکات توسط مردم خراسان شمالی