مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 04:322022-04-04سياسي

دعای روز دوم ماه مبارک رمضان و کسب رضایت الهی


در دعای روز دوم ماه مبارک رمضان آمده است: «خدایا نزدیک کن مرا در این ماه به سوی خشنودیت و برکنارم دار در آن از خشم و انتقامت.

» - در دعای روز دوم ماه مبارک رمضان آمده است: خدایا نزدیک کن مرا در این ماه به سوی خشنودیت و برکنارم دار در آن از خشم و انتقامت.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ اللهمّ قَرّبْنی فیهِ الی مَرْضاتِکَ و جَنّبْنی فیهِ من سَخَطِکَ و نَقماتِکَ و وفّقْنی فیهِ لقراءهِ آیاتِکَ برحْمَتِکَ یا أرْحَمَ الرّاحِمین خدایا نزدیک کن مرا در این ماه به سوی خشنودیت و برکنارم دار در آن از خشم و انتقامت و توفیق ده مرا در آن برای خواندن آیات قرآن به رحمت خودت ای مهربان ترین مهربانان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مجتهدی تهرانی در شرح دعای روز دوم ماه مبارک رمضان آورده است: در این دعا از خداوند می خواهیم؛ در ماه رمضان کاری کند که به رضایت و خشنودی او نزدیک بشویم، می گوید: در روایت وارد شده، اگر می خواهی بدانی خدا از تو راضی است، ببین که تو از خدا راضی هستی یا نه!؟ بعضی ها از خدا راضی نیستند و به درگاه الهی گله می کنند که خدایا چرا همه دارا هستند و من چیزی ندارم، یا چرا همه سالمند و من مریضم؟ نباید این طور حالتی داشت، بلکه باید در هر حالتی که هستی از خدا راضی باشی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعای روز دوم ماه مبارک رمضان و کسب رضایت الهی

دعای روز دوم ماه مبارک رمضان و کسب رضایت الهی