مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 20:122022-04-03سياسي

فعالیت های قرآنی را فراتر از رفع تکلیف انجام دهیم


یک حافظ قرآن لرستانی با تأکید بر لزوم انجام کارهای اساسی و پایه ای در حوزه قرآن، گقت: در فعالیت های قرآنی در حد رفع تکلیف رفتار نکنیم.

- لیلا برادران امروز 14 فروردین ماه با اشاره به نقش محوری خانواده در مأنوس شدن فرزندان با قرآن، اظهار کرد: زمان کودکی در خانواده متدین به دنیا آمدم و از همان ابتدا مشوق من برای گام نهادن در مسیر قرآن پدر و مادرم بودند.

وی با اشاره به اینکه مادرم از ذریه سادات و از عاشقان و شیفتگان کلام وحی و پدرم نیز بسیار عاشق و علاقه مند به قرآن بود و همیشه به ما می گفت هر آنچه از وقت و عمر و جوانی می توانید برای قرآن هزینه کنید، اضافه کرد: محیط خانه ما همیشه مملو از عطر قرآن بود و صدای ترتیل استاد منشاوی و تلاوت های استاد عبدالباسط روزانه در خانه ما نوازشگر گوش، قلب، روح و جسم ما بود.

این بانوی حافظ قرآن با بیان اینکه اولین اساتید مجازی من استاد منشاوی و استاد عبدالباسط بودند، تصریح کرد: در دوران دبیرستان فعالیت های قرآنی را به شکل تخصصی و با حضور در کلاس های اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان آغاز کردم در سال 79 مدرک تربیت مربی روخوانی و نیز تجوید قرآن را اخذ نمودم و تاکنون به لطف خداوند متعال و عنایات قرآن و اهل بیت(ع) توانسته ام قاریان، حافظان و مربیان زیادی را آموزش دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های قرآنی را فراتر از رفع تکلیف انجام دهیم

فعالیت های قرآنی را فراتر از رفع تکلیف انجام دهیم