مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 19:372022-04-03اقتصادي

اولویت های 8 گانه زندان ها برای سال 1401


رییس سازمان زندان ها در نشست با مدیران زندان های سراسر کشور با تبیین اولویت های سال 1401 بر ضرورت بهینه سازی فرآیندهای زندانبانی، توسعه اشتغال زندانیان و ضرورت شناسایی نیروهای نخبه برای پست های مدیریتی و توجه به خانواده زندانیان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در اولین نشست سراسری با مدیران ستادی و استانی در سال جدید با تبیین اولویت های ترسیمی سازمان برای سال 1401 خواستار اهتمام جدی مدیران به اجرای دقیق این اولویت ها باهدف توسعه اشتغال زندانیان، افزایش کیفیت خدمات و کاهش هزینه ها شد.

رییس سازمان زندان ها در این نشست که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد با اشاره به عملکرد سال گذشته سازمان گفت: در سال گذشته اقدامات مختلفی با هدف توسعه سامانه های الکترونیک، کاهش جمعیت کیفری، توسعه اشتغال زندانیان صورت گرفت که جای دارد از زحمات تمامی مدیران و همکارن تشکر و قدردانی کنم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص تامین پابندهای الکترونیک متناسب با نیاز سازمان و آرای صادره از سوی مراجع محترم قضایی نه تنها این تعداد پابند تامین شد بلکه تعداد قابل توجهی نیز در اختیار داریم که با صدور رای توسط دادگاه در اختیار زندانی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های 8 گانه زندان ها برای سال 1401

اولویت های 8 گانه زندان ها برای سال 1401