مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 19:072022-04-03سياسي

شعار سال با ماشالا ماشالا محقق نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هرکس باید نسبت به مجموعه خود مسؤول باشد و امورات با «ماشالا ماشالا» نگذرد و دوستان باید واقعا در مورد تولید و دانش بنیان پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه داشتن زبان تشکر نشانه سلامت نفس است، اظهار داشت: برخی از افراد برای یک لیوان آب و یا یک آدرس دادن بارها تشکر می کنند و برخی از افراد هم هر قدر به آنها خوبی کنید و انگشت پر از عسل در دهانشان بگذارید، باز هم تشکر نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ما باید خداوند را شاکر باشیم که امسال هم فرصت روزه داری به ما داده است، ماه میهمانی که همه در آن دعوت هستند.

وی با بیان اینکه مهمانی آدابی دارد و برخی آداب مهمانی را بلد هستند و آن را رعایت می کنند، اضافه کرد: اما اگر در یک میهمانی یک نفر بی مزگی کند و حرف های نامناسب بیان کند، صاحبخانه نیز از آن مهمانی پشیمان خواهد شد.

آیت الله خاتمی گفت: در روایت آمده است که در شب اول ماه رمضان خداوند همه افرادی که می خواهند را مورد بخشش قرار می دهد، مگر اینکه حق الناس بر گردن کسی باشد و این روند تا شب آخر ماه رمضان حالت تصاعدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال با ماشالا ماشالا محقق نمی شود

شعار سال با ماشالا ماشالا محقق نمی شود