مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 17:022022-04-03سياسي

ضرورت حرکت به سمت عدالت اجتماعی/ حذف ارز ترجیحی تا پایان سال جاری


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف این است که به سمت عدالت اجتماعی به عنوان یکی از اصول مسلم قانون اساسی برویم، گفت: مدیران در سال جاری باید یک حرکت جهادی و میدانی را در دستور کار قرار دهند تا رشد 8 درصدی در کشور محقق شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف این است که به سمت عدالت اجتماعی به عنوان یکی از اصول مسلم قانون اساسی برویم، گفت: مدیران در سال جاری باید یک حرکت جهادی و میدانی را در دستور کار قرار دهند تا رشد 8 درصدی در کشور محقق شود.

علیرضا نظری روز یکشنبه 14 فروردین در شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: افق روشنی پیش روی کشور است و پیش بینی رشد 8 درصدی اقتصاد کشور نشانه ای از این جهت گیری را برای ما آشکار می کند که 3 و نیم درصد آن از طریق افزایش بهره وری و 4 و نیم درصد از طریق افزایش تولید و کیفی سازی تولید محقق شود.

وی افزود: بر اساس همین جهت گیری، لایحه بودجه تنظیم شده و پیش بینی می شود به رشد 8 درصدی اقتصاد کشور برسیم که البته امیدواریم همه دستگاه ها در این مهم همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بودجه سال 1401، همانطور که در لایحه دولت نیز آمده بود و مجلس با کمترین تغییر ات آن را تصوب کرده، عمدتا نگاه به ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حرکت به سمت عدالت اجتماعی/ حذف ارز ترجیحی تا پایان سال جاری

ضرورت حرکت به سمت عدالت اجتماعی/ حذف ارز ترجیحی تا پایان سال جاری