مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 16:272022-04-03سياسي

حاکمیت جهانی مستضعفان وعده حتمی الهی است


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات ابتدایی سوره بقره گفت: خداوند وعده داده است که حاکمیت جهانی مستضعفان برپا خواهد شد و مومنان می دانند یک روزی ولی خدا می آید و بساط ظلم را جمع و بساط عدل را گسترش خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابولقاسم دولابی طی سخنانی در آیین ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم بانوی کرامت با بیان نکات تفسیری گفت: قرن 15 شمسی، قرن تمدن اسلامی و در این قرن جدید به حول و قوه الهی، امت قوی اسلامی شکل خواهد گرفت و امت اسلام دست برتر را خواهند داشت.

وی افزود: بر اساس آیه سوم سوره بقره، یکی از مهم ترین عوامل قدرتمندی امت اسلام، ایمان به غیب و ایمان به سخنان خداوند است که باعث قدرتمندی انسان های مومن می شود.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: نگاه مادی گرایانه مقابل نگاه خداباورانه است و مادی گراها فقط به دنبال مادیات هستند و بنی اسراییل مصداق بارز کسانی هستند که مقابل ایمان به غیب قرار گرفتند.

حاج ابولقاسم تاکید کرد: ایمان به قیامت قدرت تحمل مومنین را بالا می برد و اشتیاق به شهادت ایجاد می کند و این ها از عوامل اقتدار به حساب می آید.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ایمان داشتن به وعده هایی که خداوند به مومنین داده و ایمان به وعده حمایت و نصرت از عوامل قدرتمندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت جهانی مستضعفان وعده حتمی الهی است

حاکمیت جهانی مستضعفان وعده حتمی الهی است