مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 16:222022-04-03سياسي

آمار واکسیناسیون کرونا در قزوین رضایت بخش نیست


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: مراسم های مذهبی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ابوالحسن کبیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین عصر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در همین ساعات اولیه شور و نشاط زیادی را در بین دانش آموزان و جامعه به وجود آورده و از اینکه دانش آموزان 2 سال از این فضا دور بوده اند باید افسوس خورد.

وی با بیان اینکه اثرات این تعطیلی ها چندین مدت دیگر نمایان خواهد شد، گفت: بخش عمده ای از مراسم های مذهبی و ملی با محدودیت همراه شده که همین موضوع به طور قطع منجر به ایجاد خسارت های متعددی در جامعه خواهد شد و تنها بخشی از آنها محسوس و بسیاری از آثار غیرمحسوس است.

کبیری با بیان اینکه مراسم های مذهبی و اجتماعات مختلف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: بخش عمده ای از رفتارهای اجتماعی در مدارس، مراکز علمی و آموزشی و مجالس دعا و مناجات شکل می گیرد و امروز باید از بازگشایی ها نهایت استفاده را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار واکسیناسیون کرونا در قزوین رضایت بخش نیست

آمار واکسیناسیون کرونا در قزوین رضایت بخش نیست