مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 15:172022-04-03سياسي

نماینده پارلمان لبنان: دشمن توان مقابله با مقاومت را ندارد


یک نماینده پارلمان لبنان تأکید کرد که دشمن به دلیل آنکه توانایی مقابله با مقاومت در عرصه نظامی و امنیتی را نداشت، به محاصره لبنان روی آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون بعلبک الهرمل گفت که محاصره لبنان به دلیل ناتوانی دشمن در مقابله نظامی و امنیتی با مقاومت بوده است.

وی گفت: دشمن در زمینه نظامی و امنیتی توان مقابله با مقاومت را نداشت و به همین دلیل به محاصره کشور ما، در تنگنا قرار دادن ملت ما در عرصه اقتصادی و ممانعت لبنان از استخراج نفت و گاز روی آورد.

وی افزود که با این حال حزب الله همواره در کنار مردم بوده و برای تأمین سوخت، دارو، مواد غذایی و غیره و مبارزه با کرونا تلاش کرده است.

بنابر گزارش شبکه المنار ، این عضو پارلمان لبنان درباره مشارکت در انتخابات پارلمانی نیز گفت: ما با شعار می مانیم، حمایت می کنیم و می سازیم در انتخابات شرکت خواهیم کرد، ما در حوزه مقاومت از کشور و ملت خود حمایت کردیم، صبر و پایداری کردیم و مقاومت را توسعه دادیم، تصمیم مقاومت، تصمیم ملت بوده و هست و این مقاومت بود که سرزمینمان را از اشغالگری اسراییل و تروریست های تکفیری ها آزاد کرد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان لبنان: دشمن توان مقابله با مقاومت را ندارد

نماینده پارلمان لبنان: دشمن توان مقابله با مقاومت را ندارد