مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-03سياسي

پیش بینی احداث 13 هزار واحد مسکونی در ملایر


فرماندار ویژه ملایر با اشاره به پیش بینی احداث 13 هزار واحد مسکونی در شهرستان ملایر گفت: تا پایان فروردین امسال 552 واحد مسکونی کلنگ زنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از خبرگزاری فارس از ملایر؛ سلمان اسماعیلی بعد از ظهر امروز نشست شورای اداری شهرستان در سال جدید با اشاره به شعار سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: امسال باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم و نسبت به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی تعصب ویژه داشته باشیم.

وی انقلاب اسلامی و مردم را خط قرمز عنوان کرد و گفت: برای تحقق شعار سال باید شبانه روز تلاش کرده و نسبت به تولید و اشتغال و دانش بنیان یک ماموریت ویژه انجام دهیم.

فرماندار ملایر با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید یک نهضت راه بیفتد و با بکارگیری نخبگان و جوانان و تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار از ظرفیت ها استفاده شود افزود: با توجه به نهایی شدن قانون تولید جهش دانش بنیان توسط مجلس دست ما باز شده و می توان با برنامه پیش رفت.

وی با تاکید بر مدیران در راستای اجرای تحقق شعار رهبری تصریح کرد: این یک مطالبه جدی است و در تحقق شعار سال و تحول در این شهرستان؛ باید به سند و نقشه راه برسیم که در این راستا اولین نسخه از برنامه عملیاتی پیشرفت ملایر با برش 1401 آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی احداث 13 هزار واحد مسکونی در ملایر

پیش بینی احداث 13 هزار واحد مسکونی در ملایر