مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-03اجتماعي

جلوی افت تحصیلی دانش آموزان گرفته شود


سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین با بیان این موضوع که کرونا آسیب جدی به کیفیت تحصیلی زده است گفت: همه باید کمک کنند که جلوی آسیب افت تحصیلی دانش آموزان گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک افت جدی اتفاق افتاده است بیان کرد: ما تلاش می کنیم تمامی پروتکل ها در مدارس به طور جدی رعایت شوند و از سایر دستگاه ها نیز انتظار داریم ما را در این امر یاری کنند چراکه افت تحصیلی دانش آموزان در آینده برای تمامی کشور آسیب زا خواهد بود و باید به طوری روند را تغییر دهیم که این مسئله که ویروس کرونا آن را به وجود آورده تا حد زیادی جبران شود.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین عنوان کرد: از مجموعه همکاران ما در آموزش وپرورش تنها 138 نفر واکسن نزده اند که دارای بیماری های زمینه ای بوده اند و ممانعت پزشکی داشته اند، میزان واکسیناسیون در متوسطه اول و دوم ما خوب است ولی در سطح ابتدایی درصد واکسن بسیار پایین است و والدین و اولیا مدارس باید در این موضوع تغییر روند ایجاد نمایند.

سیاهکالی با بیان این موضوع که والدین نگران رعایت پروتکل ها در مدارس نباشند مطرح کرد: مبلغ 4 میلیارد تومان لوازم بهداشتی در اختیار مدارس استان قرار گرفته است و به این وسیله تلاش کرده ایم کلیه پروتکل های بهداشتی به طور کامل در مدارس رعایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی افت تحصیلی دانش آموزان گرفته شود

جلوی افت تحصیلی دانش آموزان گرفته شود