مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-03اجتماعي

142 هزار مسافر از خدمات هلال احمر در خراسان جنوبی بهره مند شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طی اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی هلال احمر در خراسان جنوبی به 142 هزار نفر از مسافران خدمات ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نقاط پرخطر) استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی 9 هزار و 719 کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند و 375 نفر نیز به خیمه های نماز مراجعه داشته اند.

وی بیان کرد: در این مدت، توسط جوانان به یک هزار و 222 نفر گردشگر آموزش مهارت های امداد و کمک های اولیه و سنجش فشار خون به مسافرین ارائه شد.

رضایی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح هفت هزار و 642 مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند، افزود: استان خراسان جنوبی از نظر میزان مشارکت در این پویش در جایگاه سوم کشوری و در یادواره جز استان های برتر است.

وی با بیان اینکه 35 هزار و 27 مسافر نوروزی به نقاط ایمن (اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی، ساحلی و عمومی) راهنمایی شدند، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح 14 هزار و 472 مورد اقلام فرهنگی بین مسافران نیز توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شش هزار و 57 نفر در پویش بهرفت مشارکت و از طرح حمایت کرده اند، افزود: هفت هزار و 973 نفر نیز در حوزه های مهارت های ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

142 هزار مسافر از خدمات هلال احمر در خراسان جنوبی بهره مند شدند

142 هزار مسافر از خدمات هلال احمر در خراسان جنوبی بهره مند شدند