مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-03اقتصادي

از انکار تولید ملی تا خودروی آب سوز!


به نقل از جهان صنعت؛ از زمان وقوع تصادف زنجیره ای جاده بهبهان تاکنون، سردار هادیانفر رییس پلیس راهور کشور در مصاحبه های مختلف خود با اشاره به خودروسازان داخلی، شدیدترین انتقادات را در مورد آنها مطرح کرده است.

در همین راستا در تازه ترین صحبت های رییس پلیس راهور کشور که در ایام تعطیلات نوروز منتشر شد، باز هم این انتقادات مطرح شد، به طوری که هادیانفر تاکید کرد: امروز یکی بیاید از خودروساز بپرسد که چرا از چین قطعه وارد می کنند؟ چه کسی بر کیفیت قطعه چینی نظارت دارد؟ ما مادامی که نگاهمان به قطعات چینی است هیچ گاه خودروی ملی نداریم.

اما فارغ از این انتقادات مطرح شده، رییس پلیس راهور کشور ادعای عجیبی نیز مطرح کرده است.

وی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه اکنون دانشگاه های ما خودروی ملی تولید کرده اما حمایت نشده اند، گفت: همین الان دانشمندان جوان ما سوخت آب را به جای بنزین تولید کرده اند و اکنون شش خودروی پلیس در البرز از آب برای تردد استفاده می کنند.

حالا هر چه به خودروساز می گوییم از آب استفاده کن، هزار اما و اگر می آورد!گفته های سردار هادیانفر در مورد خودروی آب سوز در حالی مطرح شده که برخی از ناظران و کارشناسان در خصوص وجود چنین خودرویی شبهات مختلفی را مطرح کرده و سوال اصلی شان نیز این بوده که اگر چنین فناوری و قابلیتی در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انکار تولید ملی تا خودروی آب سوز!

از انکار تولید ملی تا خودروی آب سوز!