مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-03حوادث

جریمه 300 میلیونی برای اصناف متخلف در ایام نوروز/ نظارت ها در ماه رمضان ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محمدرضا عمرون ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از تاریخ 14 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال تعداد 186 اکیپ یک هزار و 240 بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام دادند، که تعداد 283 واحد صنفی دارای تخلف در این بازرسی ها شناسایی، 692 واحد بدون تخلف بودند و به 265 واحد صنفی نیز تذکر داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت تاکنون 200 فقره پرونده از مراجع نظارتی واصل و 95 پرونده مورد رسیدگی واقع و متخلفین به بیش از مبلغ 300 میلیون تومان محکوم شدند.

وی با بیان اینکه نظارت بر روند توزیع و عرضه کالاهای مزبور در مراکز تولیدی، توزیعی و ملی، بازار، فروشگاه های زنجیره ای و اصناف ادامه خواهد داشت، ادامه داد: طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال و در جهت حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهابات کاذب و جلوگیری از احتکار کالای اساسی و حضور حداکثری و استفاده از ظرفیت قوانین و مقررات و برخورد قانونی و قاطع با متخلفین از تاریخ 14 اسفند 1400 شروع و با آغاز ماه مبارک رمضان این نظارت ها تداوم می یابد.

عمرون بیان داشت: این بازرسی ها توسط اکیپی با رویکرد پیشگیرانه و پیش بینی افزایش مجدد تقاضاهای مردمی برای خرید کالاهای اساسی با بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 300 میلیونی برای اصناف متخلف در ایام نوروز/ نظارت ها در ماه رمضان ادامه دارد

جریمه 300 میلیونی برای اصناف متخلف در ایام نوروز/ نظارت ها در ماه رمضان ادامه دارد