مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-03سياسي

فاصله ها در پرداخت عوارض مسکن حذف می شود


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با تغییر در دریافت عوارض مسکن، شاهد عدالت توزیعی در ساخت مسکن خواهیم بود و فاصله ها در پرداخت عوارض به مرور حذف می شود.

- علی صالحی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چند مورد از تعرفه ها و نرخ خدماتی که شورا در جلسه آخر فوق العاده به تصویب رساند با توجه به شرایط و محدودیت زمانی و نکات مطرح شده از سوی فرمانداری، مورد تایید هیئت تطبیق قرار نگرفت.

وی افزود: تعرفه تاکسیرانی، اتوبوس رانی، مترو، باغ رضوان از جمله این موارد بود که نامه هایی مبنی بر توضیح درباره مصوبات شورا مطرح و مجدداً به فرمانداری ارسال شد تا مراحل تصویب طی شود.

سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: امروز نام گذاری 4 تقاطع غیرهمسطح در حلقه چهارم ترافیکی شهر، دو کوچه و شش بن بست براساس مصوبه شورای نام گذاری و تایید کمیسیون فرهنگی در صحن علنی بررسی و به تصویب رسید.

وی افزود: فرم درخواست و آیین نامه خرید پیش مجوز دفن آرامگاه های خانوادگی نیز که به شورا ارائه شده بود بررسی شد که با توجه به نظر کمیسیون های مربوطه به تصویب نرسید.

صالحی با اشاره به بررسی لایحه دو فوریتی در رابطه با تخفیف عوارض تراکم پروانه مسکونی و دفاتر کار، خاطرنشان کرد: بهمن ماه سال گذشته این لایحه به تصویب رسیده بود و امروز در راستای تحقق اشتغال در حوزه پیشران اقتصادی مسکن پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله ها در پرداخت عوارض مسکن حذف می شود

فاصله ها در پرداخت عوارض مسکن حذف می شود