مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-03سياسي

برگزاری ویژه برنامه های بهار قرآن در محلات منطقه 2


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، کاظم داودی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: - به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و آیینی تحت عنوان مهمانی خدا و با هدف تقویت فضای معنوی جامعه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، کاظم داودی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مدیریت شهری منطقه در راستای مأموریت ها و وظایف فرهنگی خود و همچنین بر اساس نیاز شهروندان، اجرای برنامه های متنوعی را در قالب 25 عنوان برنامه درماه مبارک رمضان با بهره گیری از تمامی ظرفیت پایگاه های بسیج، مساجد، سرای محلات و.

با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: پیش از شروع ماه مبارک رمضان، رسیدگی به ایمنی مساجد و همچنین هماهنگی لازم برای غبارروبی، عطرافشانی، تعمیرات ضروری، مناسب سازی معابر منتهی به مساجد صورت گرفته است.

وی افزود: ایجاد و توسعه بستر مناسب جهت بهره مندی هرچه بیشتر شهروندان از فضایل ماه مبارک رمضان، توسعه و ترویج سبک زندگی و معارف دینی فراگیری تقویت فضای معنوی در شهر با تأکید بر انس با قرآن، مسجد و شعائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه های بهار قرآن در محلات منطقه 2

برگزاری ویژه برنامه های بهار قرآن در محلات منطقه 2