مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-03بين الملل

حال و هوای ماه رمضان در اردوگاه مفقودین


بعثی ها همواره بعد از ظهر بین اسرا چایی توزیع می کردند و این رویه نیز در ماه رمضان ادامه دارد بود اما، به دلیل اینکه اغلب دوستان روزه دار بودند مجبور بودیم چایی را از بعثی ها بگیریم و کاری کنیم که تا افطار گرم بماند تا با نوشیدنی گرم افطار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمحمد شیخ ابولی ساکن استان بندرعباس است که در 22 سالگی و در عملیات کربلای 4 به اسارت دشمن بعثی درآمده است.

او به روزهای سخت اسارت خود در اردوگاه مفقودین اشاره می کند و می گوید: بعثی ها ممنوعیت های زیادی را بر ما تحمیل می کردند و دوران اسارت تا بخواهی ممنوعیت بود؛ اوضاع ما که در اردوگاه مفقودین بودیم بسیار سخت تر هم بود و آخرین گروه اسرایی بودیم که از قفس رژیم حزب بعث عراق آزاد شدیم.

غذای بسیار کم و نامطلوب، وضعیت بهداشتی نامناسب، شکنجه و بهانه جویی های بعثی ها توصیف هایی ابتدایی از وضعیت سخت ما در آن دوران است.

در میان این آزار و اذیت ها و نبود امکانات و شرایط سختی که پیش می آمد، دوستان ابتکار عمل و خلاقیت هایی جالبی از خود بروز می دادند که آدمی حیرت می کرد.

بعثی ها همواره بعد از ظهر بین اسرا چایی توزیع می کردند و این رویه نیز در ماه رمضان ادامه دارد بود اما، به دلیل اینکه اغلب دوستان روزه دار بودند مجبور بودیم چایی را از بعثی ها بگیریم و کاری کنیم که تا افطار گرم بم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای ماه رمضان در اردوگاه مفقودین

حال و هوای ماه رمضان در اردوگاه مفقودین