مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-03سياسي

کرونا ریشه کن نشده است/ملزم به همزیستی با کرونا هستیم


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: کرونا ریشه کن نشده و ما ملزم به همزیستی با آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در آیین بازگشایی فعالیت حضوری مدارس، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز پروژه مهری دیگر، اظهار کرد: با بازگشایی مدارس پروژه مهر دیگری در بهار رقم خورده است.

وی با بیان اینکه برای حفظ جان همشهریان محدویت هایی در زمان همه گیری ویروس کرونا اعمال شد، گفت: در پی این محدودیت ها مدارس به صورت غیرحضوری و نیمه حضوری برگزار شد که شرایط مطلوبی را نداشت.

معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: دو سال است درگیر کرونا هستیم و فراز و نشیب هایی را در این مسیر تجربه کردیم به طوری که مجبور به اعمال محدودیت شدیم.

وی با بیان اینکه در ابتدای شیوع کرونا آموزش ها مجازی و سپس به صورت ترکیبی برگزار شد، افزود: بررسی ها نشان می دهد که هیچ یک از کشورهای پیشرفته مدارس و دانشگاه های خود را تعطیل نکرده و روند تعلیم و تربیت در آن ادامه داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به روند نزولی همه گیری کرونا در کشور، ادامه داد: با افزایش واکسیناسیون در کشور، روند ابتلا در کشور نزولی شده ولی با این وجود سبک زندگی جدیدی ایجاد شده و زندگی همه اقشار را تحت تاثیر قرار داده که دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ریشه کن نشده است/ملزم به همزیستی با کرونا هستیم

کرونا ریشه کن نشده است/ملزم به همزیستی با کرونا هستیم