مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-03بين الملل

ترامپ: آمریکا به نقطه فاجعه رسیده است


رییس جمهور سابق آمریکا تصریح کرد که در دوران ریاست جمهوری «جو بایدن»، ایالات متحده به نقطه فاجعه رسیده و در حال گذراندن خطرناک ترین دوره تاریخ خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا روز گذشته (شنبه) در جمع هوادارانش در واشنگتن تاونشیپ ایالت میشیگان تأکید کرد که ایالات متحده در حال گذراندن خطرناک ترین دوره تاریخ خود است و جو بایدن رییس جمهور آمریکا را مسئول افول آمریکا دانست.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گزارش کرد، ترامپ با انتقاد از عملکرد دولت بایدن ادامه داد: مورخان این دوره از تاریخ آمریکا را به عنوان یک نقطه پست فاجعه بار و لکه ننگی بر اعتبار ما که زمانی بسیار بزرگ بود، ثبت خواهند کرد .

رییس جمهور جنجالی سابق ایالات متحده ادامه داد که در هیچ برهه از زمان، ایالات متحده تا این اندازه مورد بی احترامی و تحقیر کشورهای دیگر قرار نگرفته بود و گزارش ها نشان می دهد که رهبران کشورهای دیگر به تماس های تلفنی جو بایدن پاسخ نمی دهند.

ترامپ مدعی شد که وضعیت کنونی نتیجه خروج ایالات متحده از افغانستان است که برای واشنگتن حقارت بود و توضیح داد: ما خطرناک ترین دوره زندگی خود را سپری می کنیم و رییس جمهوری داریم که نمی داند چه خبر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: آمریکا به نقطه فاجعه رسیده است

ترامپ: آمریکا به نقطه فاجعه رسیده است