مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-03سياسي

احساس نیاز به قرآن باید به روش ها و زبان های مختلف منتقل شود


مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان از ایجاد گروه های همیاران قرآن در حوزه های مختلف در کرمان خبر داد و افزود: احساس نیاز به قرآن باید به روش ها و زبان های مختلف منتقل شود.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان از ایجاد گروه های همیاران قرآن در حوزه های مختلف در کرمان خبر داد و افزود: احساس نیاز به قرآن باید به روش ها و زبان های مختلف منتقل شود.

این امکان برای افراد مختلف فراهم است تا همه ی افرادی که می توانند برای گسترش قرآن کاری انجام دهند با مجمع همکاری داشته باشند.

جلسه همیاران رسانه ای قرآن کریم به منظور همکاری اهالی رسانه در راستای توسعه فعالیت های قرآنی استان با حضور مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان، اعضای مجمع و اصحاب رسانه در کرمان برگزار شد.

حمیدرضا توحیدی، مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان در ابتدای جلسه به معرفی مجمع پرداخت و گفت: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان یک مجموعه مردمی است که بدون وابستگی به هیچ نهادی از سال 1369 فعالیت خود را با حضور قاریان و فعالان قرآنی کرمان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه پس از ایجاد مجمع، براساس نیاز جامعه یک شیوه آموزشی طراحی و جهت گیری کار مجمع آموزش قرآن کریم شد، گفت: شیوه آموزشی که مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان به کار گرفت شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس نیاز به قرآن باید به روش ها و زبان های مختلف منتقل شود

احساس نیاز به قرآن باید به روش ها و زبان های مختلف منتقل شود