مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-03اقتصادي

دستور وزیر راه و شهرسازی جهت تکمیل محور بجنورد به شمال


وزیر راه و شهرسازی دستور مکتوب جهت تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان در حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور را صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه با وزیر راه و شهرسازی که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهاد 3 هزار میلیارد تومان برای راه های روستایی، اصلی و فرعی خراسان شمالی توسط مقام عالی وزارت به استان صادر شد.

وی گفت: در این جلسه گزارش کاملی از اقدامات مجموعه راه و شهرسازی در استان در خصوص طرح جهش تولید مسکن استان، راه های روستایی، راه های اصلی و همچنین راه آهن، به مقام عالی وزارت ارائه و وزیر نیز دستوراتی را به معاونین خود در راستای این جلسه صادر کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین در این جلسه به محور بجنورد - جنگل گلستان اشاره کرد و افزود: محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از حیاتی ترین و اولویت دار ترین محور استان به شمار می آید و می طلبد با توجه به اینکه از کل محور فقط 43 کیلومتر آن باقی مانده است به زودی شاهد افتتاح کل محور باشیم.

قاسمی گفت: مقام عالی وزارت دستور مکتوب جهت تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان در حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور را صادر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر راه و شهرسازی جهت تکمیل محور بجنورد به شمال

دستور وزیر راه و شهرسازی جهت تکمیل محور بجنورد به شمال