مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-03سياسي

ترویج زیبای فرهنگ نماز به سبک خانواده بویراحمدی+تصویر


در روز طبیعت با صحنه های جالبی مواجه شدیم برخی خانواده ها در دل طبیعت و همزمان با بانگ ملکوتی اذان به صورت دسته جمعی فریضه نماز را در طبیعت زیبای یاسوج برپا می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نماز کلید درب بهشت است که همه بزرگان دین از پیامبر اسلام گرفته تا ائمه و عالمان دینی بر آن تاکید فراوان داشته اند چرا که نماز حلال مشکلات است و با یاد خدا می توان سختی ها را پشت سر گذاشت.

نماز از آسیب های اجتماعی امروزی پیشگیری می کند چرا که فرد نماز خوان در هر کاری و در آستانه هر اقدامی خدا را مدنظر قرار می دهد و کار بی رضای خدا انجام نخواهد داد.

اما شاهدیم آنگونه که باید و شاید به فرهنگ نماز در استان کهگیلویه و بویر احمد توجهی نشده و موید آن تعداد بسیار کم مساجد استان به نسبت سایر استان های کشور و همچنین وضعیت نامناسب نمازخانه ها در ادارات و اماکن عمومی است.

در این بین هستند افراد و خانواده هایی که به صورت خودجوش در ترویج فرهنگ نماز اقدام می کنند که همین موجب می شود فرزندان آن ها با تأسی از بزرگترها این فریضه واجب الهی را از همین سنین کودکی یاد گرفته و افرادی نمازخوان برای آینده جامعه و استان تربیت شوند.

بی شک یکی از دلایل عقب ماندگی هر جامعه ای بی توجهی به فرهنگ نماز است که باید مسئولان استانی به خصوص در دولت مردمی به این موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج زیبای فرهنگ نماز به سبک خانواده بویراحمدی+تصویر

ترویج زیبای فرهنگ نماز به سبک خانواده بویراحمدی+تصویر