مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-03اقتصادي

هیچ گونه تزیینات اضافه برای افزایش قیمت زولبیا و بامیه پذیرفتنی نیست


در عرضه و فروش زولبیا و بامیه به مشتری هیچ گونه تزیینات اضافه به منظور افزایش قیمت توسط شیرینی فروشی ها و قنادی ها پذیرفتنی نبوده و این تزیینات به دلخواه و سلیقه ای است.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه قنادان همدان گفت: در عرضه و فروش زولبیا و بامیه به مشتری هیچ گونه تزیینات اضافه به منظور افزایش قیمت توسط شیرینی فروشی ها و قنادی ها پذیرفتنی نبوده و این تزیینات به دلخواه و سلیقه ای است.

محمد ارغوان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: زولبیا و بامیه به هر طریق و به هر وزنی که مشتری می خواهد قیمت برای مناطقی که نرخ نامه می دهیم در مناطق بالای شهر 60 هزار تومان و برای مناطق پایین شهر برای قشر آسیب پذیر 50 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه تزیینات اضافه زولبیا و بامیه توسط قنادی ها نمی تواند قیمت های نرخ نامه را تغییر دهد و نمی توانند برخلاف این قیمت ها با قیمت بالاتری شیرینی زولبیا و بامیه را به مشتری عرضه کنند، افزود: عرضه و تولید هر گونه زولبیا رنگی نیز توسط کارگاه های شیرینی پزی و قنادی ها ممنوع است.

وی خاطر نشان کرد: هر کیلو انگشت پیچ نیز به قیمت 35 هزار تومان قابل عرضه به مشتری بوده ضمن اینکه سایر شیرینی ها قیمت گذاری آن توسط واحدهای صنفی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه تزیینات اضافه برای افزایش قیمت زولبیا و بامیه پذیرفتنی نیست

هیچ گونه تزیینات اضافه برای افزایش قیمت زولبیا و بامیه پذیرفتنی نیست