مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-03پزشكي

مراجعه نزدیک به 30 هزار بیمار به مراکز درمانی هلال احمر در نوروز


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از مراجعه 29 هزار 459 بیمار به مراکز درمانی این جمعیت در سراسر کشور در ایام نوروز خبر داد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت با تاکید بر فعالیت مراکز درمانی، مراکز توانبخشی و داروخانه های هلال احمر در تعطیلات نوروز گفت: از یکم تا سیزدهم فروردین ماه 1401 در مجموع 29 هزار و 459 بیمار از مراکز درمانی هلال احمر، خدمات دریافت کردند.

او افزود: در این مدت همچنین یک هزار و 618 توان خواه به مراکز توانبخشی هلال احمر در سراسر کشور مراجعه کردند و از خدماتی همچون فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، ارتز و پروتز استفاده کردند.

نامدار با تاکید بر اینکه مراکز توانبخشی و داروخانه های جمعیت هلال احمر ملزم به فعالیت در ایام تعطیل نیستند و در تعطیلات سال نو 1401 به صورت کشیک به خدمت رسانی پرداختند تا مردم برای تأمین داروهای اساسی و دریافت خدمات توانبخشی دچار مشکل نشوند؛ گفت: علاوه بر 2 داروخانه هلال احمر در تهران، در مجموع 23 هزار و 858 نسخه در داروخانه های هلال احمر در شهرستان های مختلف کشور ثبت و داروهای مورد نیاز مردم از یکم تا سیزدهم فروردین به آن ها تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه نزدیک به 30 هزار بیمار به مراکز درمانی هلال احمر در نوروز

مراجعه نزدیک به 30 هزار بیمار به مراکز درمانی هلال احمر در نوروز