مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-03سياسي

نقش کلیدی مبلغان دینی در روشنگری و مقابله با نفوذ دشمنان


مبلغان دینی نقش مهمی در تبیین و روشنگری هجمه های دشمنان دارند، لذا رسالت آنان بسیار سنگین و خطیر است.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: مبلغان دینی نقش مهمی در تبیین و روشنگری هجمه های دشمنان دارند، لذا رسالت آنان بسیار سنگین و خطیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضا حسین نژاد در گردهمایی مبلغین، روحانیون و ائمه جماعات خراسان شمالی که پیش از ظهر امروز 14 فروردین ماه در آستان امامزاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مبلغین و روحانیون با ایجاد خلاقیت و استراتژی های جدید باید با هجمه ها و نفوذ دشمنان مقابله کنند و در این راه مسئولان اجرایی هم در کنار مبلغین با همدلی، مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه های ورود و نفوذ دشمنان بین مردم است، گفت: دشمنان برای خدشه دار کردن باورها و اعتقادات مردم به دنبال موضوعات حساسی همچون اشتغال و معیشت هستند؛ اما مبلغین با حضور در مناطق مختلف می توانند در صدد روشنگری اقشار مردم باشند.

حسین نژاد دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را نقش کلیدی رهبری و حضور مردم عنوان کرد و افزود: شناسایی نفوذ دشمنان، رسالت سنگین و خطیر مبلغین از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بوده که این مهم به خوبی محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی مبلغان دینی در روشنگری و مقابله با نفوذ دشمنان

نقش کلیدی مبلغان دینی در روشنگری و مقابله با نفوذ دشمنان