مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-03اقتصادي

گردشگری کوهسرخ به عنوان پیشران توسعه و پیشرفت منطقه قرار می گیرد


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: مقرر شده در حوزه اقتصادی گردشگری کوهسرخ به عنوان پیشران توسعه و پیشرفت منطقه قرار بگیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: مقرر شده در حوزه اقتصادی گردشگری کوهسرخ به عنوان پیشران توسعه و پیشرفت منطقه قرار بگیرد.

سید امیرحسین مدنی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه مسائلی که در سفر اخیر توسط مسئولان کوهسرخ مطرح گردید، در سه بخش اقتصادی، مدیریتی و زیرساختی بسته بندی شد، افزود: در حوزه اقتصادی سرمایه گذاری ها در راستای راه اندازی طرح های بوم گردی و بازارچه های محصولات تولیدی این مناطق خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد احیای معادن به عنوان کار ویژه به طور جدی پیگیری شود، عنوان کرد: در حوزه اقتصادی تصمیم گرفته شد که پنج زنجیره مزیت دار منطقه در حوزه محصولات کشاورزی، صنایع دستی و قالیبافی راه اندازی شود که این موضوع به عنوان کارویژه پیگیری می شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اظهار کرد: احیای قنوات و بندهای آبخیزداری از دیگر مسائلی بود که توسط مسئولان محلی در حوزه اقتصادی مطرح و پیگیری می شود.

وی عنوان کرد: در حوزه های مسائل زیرساختی بخش راه و معابر روستایی به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های مطرح شده در این سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری کوهسرخ به عنوان پیشران توسعه و پیشرفت منطقه قرار می گیرد

گردشگری کوهسرخ به عنوان پیشران توسعه و پیشرفت منطقه قرار می گیرد