مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-03سياسي

بهره مندی 142 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی هلال احمر به 142 هزار مسافر در پست های نوروزی هلال احمر استان خدمات ارایه شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی هلال احمر به 142 هزار مسافر در پست های نوروزی هلال احمر استان خدمات ارایه شد.

محمدرضا رضایی، امروز یکشنبه 14 فروردین ماه به رسانه های گروهی اعلام کرد: 56 هزار و 125 مسافر نوروزی در این مدت از خدمات ایستگاه های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) در 10 پست ثابت و چهار اکیپ سیار اعضای جوانان هلال احمر استفاده کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی 9 هزار و 719 کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند شدند و 375 نفر نیز به خیمه های نماز مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در این مدت توسط جوانان به هزار و 222 نفر گردشگر آموزش مهارت های امداد و کمک های اولیه و سنجش فشار خون ارایه شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح هفت هزار و 642 مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند گفت: خراسان جنوبی از نظر میزان مشارکت در این پویش در جایگاه سوم کشوری و در یادواره جزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 142 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر خراسان جنوبی

بهره مندی 142 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر خراسان جنوبی