مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-03سياسي

رسوا کردن غرب از الزامات جهاد تبیین است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:رسوا کردن غرب از الزامات جهاد تبیین است چرا که سردمداران غربی دچار جهالت مدرن شده و جنایت های بی شماری مرتکب می شوند.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در فرهنگ دینی واژه صبر مصادیق متعدد دارد، اظهار کرد: یکی از مصداق های بارز صبر روزه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه صبر و استقامت در راه هدف در همه بخش های زندگی لازم و ضروری است، ادامه داد: انسان با اختیار خود می تواند در هر لحظه ای با انتخاب حق در این مسیر استقامت ورزد.

عبادی با بیان اینکه جهاد در راه حق و مبارزه با دشمنان نیز یک مصداق دیگر از صبر است، ادامه داد: کافی است وضعیت کشور یمن و مردم مظلوم آن را بررسی کنیم تا دریابیم که صبر و استقامت از طریق جهاد چه معنا و مفهومی دارد.

وی با اشاره به اینکه چرا که در کشور یمن به واسطه جنایت دشمنان کودکان بیشماری می میرند و کودکان زیادی از مادر مرده متولد می شوند، اظهار کرد: اما صبر این مردم موجب رسوایی استکبار و ایادی و مزدوران آنان شد و نشان داد که استقامت در هر صورت کلید موفقیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوا کردن غرب از الزامات جهاد تبیین است

رسوا کردن غرب از الزامات جهاد تبیین است