مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-03ورزشي

کرمانشاه در لیگ بوچیا شرکت می کند


به گفته رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه دو تیم آقایان و بانوان کرمانشاه در رقابت های لیگ بوچیا به میزبانی بابلسر مازندران شرکت خواهند کرد.

- عزت الله پرنیان در گفت و گو با ایسنا، زمان برگزاری این رقابت ها را بعد از ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: رقابت های لیگ بوچیا پس از ماه مبارک رمضان به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می شود و از کرمانشاه دو تیم به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: بوچیا رشته ای ورزشی است که برای افراد دارای معلولیت شدید طراحی شده و رقابت های کشوری و برون مرزی آن هر ساله برگزار می شود.

رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه با اشاره به نوپا بودن این رشته ورزشی در ایران، اظهارکرد: طی سالهای اخیر توجه زیادی به این رشته شده و در کرمانشاه هم در هر دو بخش آقایان و بانوان راه اندازی شده و جایگاه خوبی در کشور داریم.

دعوت 13 ورزشکار به اردوی تیم های ملی جانبازان و معلولین وی در ادامه از دعوت 13 ورزشکار کرمانشاه به اردوی تیم های ملی جانبازان و معلولین خبر داد و گفت: در رشته فوتبال هفت نفره مسلم خزایی، احسان معصوم زاده، نوید جهانگرد، جاسم بخشی، مهدی بخشی، مسعود ژولیده، شهاب رحیمی و شهاب الدین شهبازی هشت ورزشکاری هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در لیگ بوچیا شرکت می کند

کرمانشاه در لیگ بوچیا شرکت می کند