مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-03حوادث

کشف 408 کیلوگرم شیشه و تریاک در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش تکاوران انتظامی استان طی 2 عملیات هماهنگ در زاهدان 408 کیلوگرم شیشه و تریاک کشف و سه سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار احمد طاهری افزود: اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با گسترش چتر اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از فعالیت اعضای یک باند موادمخدر دست یافتند که اعضای این باند قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به صورت شبانه از یکی از مناطق سخت گذر و در مخفیگاه خود در جنوب شرق کشور به داخل کشور منتقل کنند.

وی با اشاره به رصد لحظه ای تحرکات اعضای این باند توسط یگان های انتظامی، افزود: روز گذشته پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان یگان های انتظامی و تکاوری، منطقه را تحت نظر قرار داده که قاچاقچیان با مشاهده ماموران قبل از انجام هر گونه عکس العملی در مخفیگاه خود در نقاط مرکزی استان در حلقه محاصره پلیس قرار گرفته و دستگیر می شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات مقتدرانه ضمن توقیف یک دستگاه خودروی پراید و دستگیری سه سوداگر مرگ، در بازرسی خودرو، محل و مخفیگاه آنان 408 کیلو و 200 گرم انواع مواد افیونی شامل 163 کیلو و200 گرم ماده مخدر شیشه و 245 کیلوگرم تریاک کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 408 کیلوگرم شیشه و تریاک در سیستان و بلوچستان

کشف 408 کیلوگرم شیشه و تریاک در سیستان و بلوچستان