مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-03اجتماعي

تذکرات لازم برای حضور امن دانش آموزان ابلاغ شده است


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تذکرات لازم برای حضور امن دانش آموزان در مدارس به اولیا و مدیران مدارس ابلاغ شده است، - گفت: حضور امن دانش آموزان در مدارس الزاماتی دارد که یکی از مهم ترین موارد آن نیز استفاده از ماسک است.

افشین امیریان 14 فروردین ماه در آیین بازگشایی مدارس، اظهار کرد: حدود 25 ماه از شیوع بیماری کرونا گذشته است و در این مدت با وجود مجاهدت های فراوان عوامل اجرایی، آموزشی، تربیتی و .

آموزش دانش آموزان ادامه پیدا کرد اما در همین زمان متاسفانه ضربه بزرگی بر آموزش و دانش آموزان وارد شد که افت شدید پنهان و آشکار تحصیلی دانش آموزان از نتایج آن بود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: ورود دانش آموزان به فضای ناامن اینترنت، به هم خوردن ساعات خواب و بیداری کودکان، کم تحرکی و اضافه وزن، وارد شدن آسیب جدی بر مهارت های اجتماعی، تغییر سبک زندگی دانش آموزان و.

از دیگر پیامدهای بیماری کرونا و تعطیلی آموزش های حضوری مدارس بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و فروکش کردن تب این بیماری در کشور از تاریخ 14 فروردین ماه سال جاری مدارس فعالیت حضوری خود را آغاز کرده و در چهارمحال و بختیاری نیز به پیروی از تمامی کشور در 17 منطقه آموزشی، آموزش های حضوری آغاز شده و براساس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات لازم برای حضور امن دانش آموزان ابلاغ شده است

تذکرات لازم برای حضور امن دانش آموزان ابلاغ شده است