مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-03اجتماعي

شهریه مدارس غیردولتی با حضوری شدن آموزش ها افزایش نمی یابد


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: شهریه مدارس غیردولتی با حضوری شدن آموزش ها افزایش نمی یابد.

- "شهریه" مدارس غیردولتی با حضوری شدن آموزش ها افزایش نمی یابد رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: شهریه مدارس غیردولتی با حضوری شدن آموزش ها افزایش نمی یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمودزاده، اظهارکرد: با توجه به اینکه شهریه ثابت و شهریه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 1401-1400 به آن ها ابلاغ شده و انجام پذیرفته است، انتظار داریم مؤسسان مدارس غیردولتی هیچ افزایش شهریه ای را بابت حضوری شدن آموزش ها در 14 فروردین 1401 نداشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه آموزش های حضوری در کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی نقش ویژه ای ایفا می کند، انتظار داریم مدیران مدارس غیردولتی در اجرای دقیق و صحیح آن اهتمام بورزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رییس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی بیان کرد: تجربه نشان داده، مدارسی که در ایام کرونا شیوه آموزش ترکیبی داشته اند، یا مدارسی که از آموزش های حضوری استفاده می کردند، از کیفیت آموزشی و پرورشی بیشتری نسبت به سایر مدارسی که آموزش کاملا غیرحضوری و مجازی داشته اند، برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه مدارس غیردولتی با حضوری شدن آموزش ها افزایش نمی یابد

شهریه مدارس غیردولتی با حضوری شدن آموزش ها افزایش نمی یابد