مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-03سياسي

رسوایی دشمن یکی از شاخه های جهاد تبیین است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن امروز روی مسائل نرم افزاری، فرهنگی و اعتقادی تأکید دارد، گفت: اینجا است که رهبر انقلاب جهاد تبیین را بیان کردند و یکی از شاخه های جهاد تبیین رسوایی دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با فرماندهان کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: برای حرکت از ضلالت به سوی هدایت باید کمک گرفت.

وی کمک به معنای کامل را استعانت از خدا دانست و یادآور شد: صبر مصادیق متعددی دارد و از مصادیق باارزش صبر روزه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه صبر و استقامت در راه هدف یک مسئله قابل فهم است، افزود: صبر در زندگی دنیا برای هر انسانی یکی از اصول مهم است.

عبادی با بیان اینکه انواع گیاهان خیلی خواص دارند ولی خودشان از خواصشان بی خبرند، گفت: انسان و مشابه انسان به سبب اختیاری که دارند نمره عملش پای ورقه خودش نوشته می شود.

وی با بیان اینکه انسان با اراده خود می تواند در هر لحظه ای یک موضوع را انتخاب کند، تصریح کرد: همچنین پایان زندگی انسان نیز انتخاب خودش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اراده برای انسان در سر دوراهی تعیین کننده است، متذکر شد: اراده آثار وضعی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی دشمن یکی از شاخه های جهاد تبیین است

رسوایی دشمن یکی از شاخه های جهاد تبیین است