مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-03سياسي

کیفیت پایین خودروهای داخلی عامل موثر در تلفات بالا


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کیفیت پایین خودروهای داخلی، بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی و غیر استاندارد بودن جاده های کشور از عوامل موثر در تصادفات جاده ای و بالا بودن آمار جان باختگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامرضا شریعتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بالا بودن آمار جان باختگان در تصادفات جاده ای در ایام نوروز، بیان کرد: از نظر بنده چند عامل در بالا بودن نرخ آمار جان باختگان در تصادفات جاده ای موثر است؛ در وهله اول یقینا کیفیت پایین خودروهای داخلی که از ایمنی لازم در تصادفات برخوردار نیستند یکی از عوامل بالا رفتن تلفات در تصادفات جاده ای است.

یکی دیگر از عوامل، مقررات راهنمایی و رانندگی است که متاسفانه رانندگان به آن توجهی ندارند که خود عاملی تاثیرگذار در وقوع تصادفات است.

وی در ادامه اظهار کرد: اما عاملی دیگر که بسیار حائز اهمیت می باشد غیراستاندارد بودن جاده هاست.

بر اساس آماری که تاکنون ارائه شده بالای 500 نفر از هموطنان جان خود را در تصادفات جاده ای در ایام تعطیلات از دست داده اند.

زمانی که در موج کرونا آمار فوتی ها به بالای 500 نفر رسید تمام کشور بسیج شدند تا تلفات را کاهش دهند، به نظر می رسد برای کاهش تلفات در تصادفات جاده ای نیز باید گام ویژه ای برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت پایین خودروهای داخلی عامل موثر در تلفات بالا

کیفیت پایین خودروهای داخلی عامل موثر در تلفات بالا