مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-03اقتصادي

اجرای مصوبه افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در کرج


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از اعمال مصوبه افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی و 20 درصدی کرایه اتوبوس از اول فروردین امسال خبر داد.

- سید جواد موسوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با تصویب شورای شهر، بنا شده بود کرایه تاکسی در خطوط مختلف تاکسی 30 درصد و اتوبوس هم 20 درصد اضافه شود که این مصوبه از اول فروردین امسال اجرایی شده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود 13 هزار تاکسی خطی و گردشی در کرج توضیح داد: با توجه به اینکه تاکسی رانان در شرایط گرانی و اوضاع نامناسب اقتصادی متحمل فشار مضاعفی شده اند، این میزان افزایش منطقی به نظر می رسد.

این مسئول اضافه کرد: افزایش کمتر کرایه اتوبوس در مقایسه با تاکسی هم با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی اقشار کم درآمد جامعه و فشار کمتر به آنها و همین طور تقویت انگیزه شهروندان برای استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای جابه جایی در مقاصد درون شهری اعمال شده است.

موسوی با اشاره به گلایه شهروندان و رانندگان تاکسی از کمبود پول خرد افزود: با تدابیر اندیشیده شده، نرخ کرایه تاکسی ها در سال 1401 رُند شده تا دغدغه تامین پول خُرد در میان نباشد، البته تحقق پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در سال جاری باید وارد فاز اجرایی شود تا شاهد رفع اساسی این مشکل باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مصوبه افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در کرج

اجرای مصوبه افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در کرج