مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-03سياسي

بیان آداب ماه مبارک رمضان از زبان حجت الاسلام حسینی دیباجی


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان آداب ماه مبارک رمضان و روزه داری در این ماه پربرکت را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان در حسینیه شهدای گمنام این ستاد اظهار کرد: رمضان ماه بندگی خداست.

وی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان بیان کرد: مهم ترین اثر ماه مبارک رمضان تقوا و خداترسی است؛ زیرا روزه تنها عبادتی است که مخفی و نادیدنی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: روزه اراده انسان را مقابل گناهان قوی می کند و باعث تقویت عاطفه در انسان می شود و موجب خواهد شد که انسان رنج گرسنگان را بهتر احساس کند.

حسینی دیباجی روزه داری را تمرین صبر دانست و بیان کرد: روزه صبر و تحمل انسان را بالا می برد و موجب می شود انسان صفت فرشتگان را به دست آورد.

وی با اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی (ع) افزود: ماه مبارک رمضان میدان مسابقه بندگان خداست که آغاز آن از روز اول ماه مبارک رمضان و پایان آن در عید سعید فطر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان آداب ماه مبارک رمضان از زبان حجت الاسلام حسینی دیباجی

بیان آداب ماه مبارک رمضان از زبان حجت الاسلام حسینی دیباجی