مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-03اقتصادي

صنایع پایین دستی پتروشیمی در بوشهر فعال می شوند


پیگیری می کنیم تا صنایع جانبی و پایین دستی پتروشیمی فعال شوند تا شاهد بهبود وضعیت اشتغال و در نهایت بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: پیگیری می کنیم تا صنایع جانبی و پایین دستی پتروشیمی فعال شوند تا شاهد بهبود وضعیت اشتغال و در نهایت بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

احمد محمدی زاده با اشاره به استقبال مهمانان نوروزی از استان بوشهر اظهار کرد: به یمن قدوم مهمانان نوروزی در استان، وضعیت گردشگری استان در سال جدید رشد محسوسی داشته و امیدوارم این روند تداوم یابد.

وی با بیان اینکه منطقه دلارام در بخش دلوار از مناطق زیبای گردشگری در کنار ساحل خلیج همیشه فارس است افزود: روزی استعمارگران انگلیسی آمدند تا این منطقه را تصاحب کنند، ولی شهید رییس علی دلواری و همرزمانش ایستادگی کردند و شکست سختی به انگلیسی ها تحمل کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین خاطر نشان کرد: استان بوشهر یک استان صنعتی است؛ 74 درصد گاز کشور از طریق این استان تامین می شود و برای تحقق شعار سال از همه توان موجود بهره می بریم.

محمدی زاده تصریح کرد: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به خوبی در جنوب استان شکل گرفته و ظرفیت مناسبی برای شرکت های دانش بنیان و تولید کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع پایین دستی پتروشیمی در بوشهر فعال می شوند

صنایع پایین دستی پتروشیمی در بوشهر فعال می شوند