مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-03فرهنگي

از درگذشت یک جوان تا استعفایی قابل تامل و انتصابی عجیب


استعفای قابل تامل مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، انتصاب غریب رحمت امینی به عنوان دبیر علمی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، درگذشت هنرمندی جوان بر اثر عوارض ابتلا به کرونا و حادثه ای که در نمایش «دکتر نون» به خیر گذشت، - استعفای قابل تامل مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، انتصاب غریب رحمت امینی به عنوان دبیر علمی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، درگذشت هنرمندی جوان بر اثر عوارض ابتلا به کرونا و حادثه ای که در نمایش دکتر نون به خیر گذشت، از مهم ترین رویدادهای تئاتر در آغاز سال نو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین روزهای سال 1400 که عموم مردم جامعه درگیر و دار کارهای پیش از عید نوروز بودند، ناگهان خبر رسید که مجید رجبی معمار، مدیر عامل خانه هنرمندان ایران از این مسئولیت استعفا داده است.

او در دوران کرونا بارها از وضعیت اقتصادی خانه هنرمندان ایران انتقاد کرده و توضیح داده بود که وقتی گالری ها، رستوران ها و فروشگاه های خانه هنرمندان ایران تعطیل هستند، این مکان هنری هیچ منبع درآمدی ندارد و هزینه های جاری آن باید با حمایت شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شود.

او حتی از اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری دولت روحانی خواسته بود تا به وضعیت خانه هنرمندان رسیدگی شود که نتیجه آن برگزاری جلسه ای با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درگذشت یک جوان تا استعفایی قابل تامل و انتصابی عجیب

از درگذشت یک جوان تا استعفایی قابل تامل و انتصابی عجیب